Monday 18 September 2017

Forex Wêreld Cebu


Hierdie inskrywing is geplaas deur admin Vrydag 9 Desember, 2011 Lees die res van hierdie item raquo Forex Cargo Filippyne nuwe adres en kontak besonderhede. Forex Cargo balikbayan boks streef altyd na ons kliënte te dien die beste moontlike manier. Om die aflewerings van ons balikbayan bokse haas om ons kababayan in die Filippyne, Forex Filippyne verhuis na 'n groter en beter plek. Hier is die nuwe adres en kontaknommers van ons Manila kantoor: Forex Cargo (Phils) Inc. 69 Marcos Highway San Isidro Cainta Rizal 1900 632 655-5830, 655-5788 (PLDT) 632 392-9650 (Digitel) Om 'n Forex skeduleer Cargo balikbayan boks bakkie, oproep (323) 449-5468 Kommentaar is closed. Forex wêreld Australië Hoekom kies Forex Getuigskrifte Hi Forex World, ek wil net jou personeel bedank vir die vinnige en doeltreffende afhandeling van my 4 balikbayan bokse hulle aangekom en het gelewer in Manila op tyd en in 'n uitstekende toestand. Kan jy lewer 2 meer gereelde bokse aan my adres asseblief Ek is van plan om dit te stuur in die volgende 2 maande Mabuhay Hallo aan almal op Forex, My pakket aangekom hier in Manila het gister, die hoogtepunt van my (en my dogters) dag. Alles was ongeskonde en aangekom het in 'n goeie toestand. Ek wou net almal van julle beveel vir die uitstekende diens en kommunikasie wat jy gedurende die hele transaksie gehou met my. Ek het veral waardering vir die e-pos updates vir my sê watter items aangekom. Ive aanbeveel Forex Wêreld verskeie mense en ek sal die rykdom van jou diens iewers weer hierdie jaar. Hallo aan almal op Forex, My pakket aangekom hier in Manila het gister, die hoogtepunt van my (en my dogters) dag. Alles was ongeskonde en aangekom het in 'n goeie toestand. Ek wou net almal van julle beveel vir die uitstekende diens en kommunikasie wat jy gedurende die hele transaksie gehou met my. Ek het veral waardering vir die e-pos updates vir my sê watter items aangekom. Ive aanbeveel Forex Wêreld verskeie mense en ek sal die rykdom van jou diens iewers weer hierdie jaar. Net 'n opmerking oor jou diens. Ek het regtig soos hierdie hele proses van joune. So effektief en minder tydrowend in vergelyking met 'n maatskappy wat ek gebruik het vir ten minste 'n goeie 2 jaar. Van nou af sal ek net die stuur van geld deur jou vestiging en ek sal dit aanbeveel aan al my vriende hier in Canberra. Goeie werk minus R C - Canberra ek weet jy het 'n baie goeie reputasie, so ek dankie vir jou maatskappy se integriteit en is gelukkig om sake te doen met jou. Ons wil u bedank vir die feit dat so akkuraat en so vinnig in jou diens. Ons het baie beïndruk met jou foutlose en aflewering en ontvangs van ons goedere is. Ons sal gelukkig wees om jou te kontak in die toekoms vir enige oorbetaling wees ten einde weer aangenaam verras deur die uitmuntende prestasie van FOREX wees. Ons gebruik FOREX vir die stuur bokse van Australië na die Filippyne voor, en het baie tevrede met die diens Nuus en updatesConsolidation dienste te koop VSA-gebaseerde produkte aanlyn en het dit betroubaar gestuur word na jou Filippynse (of ander internasionale) adres deur die lug of see was . Koop sulke produkte sonder die behoefte aan 'n Amerikaanse kredietkaart, PayPal rekening of soortgelyke aanlyn betaling metodes. Ons kan óf konsolideer jou aanlyn aankope vir jou in 'n groter houer of direk daarna uit om jou aankope na jou adres. In ieder geval, ons is bly om jou te dien. Stuur direk Ons bied nou klein pakkie gestuur. Jy hoef nie te wag vir consolidation. This inskrywing is geplaas deur admin Vrydag 9 Desember, 2011 Lees die res van hierdie item raquo Forex Cargo Filippyne nuwe adres en kontak besonderhede. Forex Cargo balikbayan boks streef altyd na ons kliënte te dien die beste moontlike manier. Om die aflewerings van ons balikbayan bokse haas om ons kababayan in die Filippyne, Forex Filippyne verhuis na 'n groter en beter plek. Hier is die nuwe adres en kontaknommers van ons Manila kantoor: Forex Cargo (Phils) Inc. 69 Marcos Highway San Isidro Cainta Rizal 1900 632 655-5830, 655-5788 (PLDT) 632 392-9650 (Digitel) Om 'n Forex skeduleer Cargo balikbayan boks bakkie, oproep (323) 449-5468 Kommentaar is closed. About Cebuana Lhuillier Dit het alles begin in die eiland Cebu. In 1935, die Franse konsul na die Filippyne, Henry Lhuillier gestig sy eerste ketting van pawnshops, dan geroep Agencias. Met verloop van tyd, sy Agencias versprei na meer takke binne die eiland, asook in die nabygeleë provinsies. In 1969, Henri Lhuilliers seun Philippe Lhuillier gewaag voort en 'n tak geopen by Libertad Street in Malibay, Pasay. Hy het dit Agencia Cebuana. Wat is 'n ketting van Agencias het nou gegroei tot die PJ Lhuillier Groep van Maatskappye. Vandag sy portefeulje sluit die bestuur en operasionele besighede in diverse industrieë: nie-pandjieswinkel finansiële dienste (bank, oorbetaling, nie-lewensversekering), kleinhandel en handel (juweliersware en gesondheid en welstand), hotel oorde, sport, en Real Estate / eiendomsbestuur en kommunikasie en inligtingstegnologie. Het jy al gestuur geld deur Forex in die afgelope As jy Forex nie gebruik het om overmakingen voorheen stuur, sal ons moet jy 'n paar eenvoudige (KYC) vervul weet wat jou kliënt vereistes voordat ons begin. Klik asseblief hier om ons EERSTE KEER REMITTER vorm en besonderhede te laai. Aan die ander kant, as jy 'n bestaande Forex oorbetaling kliënt, geluk Jy kan stuur om Cebuana. Hoe kry ek my geld deur gestuur na een van die Cebuana Lhuillier takke Cebuana Lhuillier gebruik, kan jy net bel ons Customer Service Hotline getal 1300 136 739 of 02 8777 0000 of stuur vir ons 'n e-pos aan sendforexworld. au om jou oorbetaling verskaf instruksies. Via kontant haal op enige Cebuana Lhuillier tak. Wat beteken my begunstigde moet weet wanneer die optel van geld by Cebuana Lhuiller Dit is belangrik vir jou om te raai jou begunstigde die transaksie Verwysingsnommer deur Forex aan u verskaf. Dit Verwysingsnommer begin met die letters AUS en gevolg deur ses syfers. (Byvoorbeeld: AUS123456). Jou begunstigde moet hierdie Verwysingsnommer saam aan te bied met 'n aanvaarbare geldige vorm van ID aan die teller. Nota: 'n fooi van 9,00 vir kontant optel is beperk tot 50,000 pesos per transaksie. Bedrae meer as 50,000 pesos sal as 'n afsonderlike transaksie hanteer word en 'n addisionele fooi van 9,00 van toepassing sal wees. Lys van aanvaarbare ID's Primêre identiteitsdokument enige een (1) sal voldoende Sekondêre Identifikasie wees Dokumente enige een (1), moet voldoende wees

No comments:

Post a Comment